Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер, Access 2019.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які операції з модифікації таблиць можна виконати?
2. Як можна видалити поле із таблиці?
3. Якими способами можна відновити видалене з таблиці поле?
4. Як можна вставити нове поле в таблицю?
5. Як можна змінити ім'я поля?
6. Поясніть порядок зміни розміщення полів.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Уведення, пошук і редагування даних у таблиці.»
На цьому уроці ми продовжуємо опановувати СУБД Access 2019, навчимось вводити дані у таблиці, а також шукати та редагувати дані в них.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Алгоритм роботи.
1. Відкрийте БД shkola. Уведіть у таблиці КЛАСИ та УЧНІ наведені в них дані.
2. Виконайте навігацію по таблиці УЧНІ за допомогою кнопок навігації.
3. Додайте в таблицю УЧНІ новий запис, а потім видаліть його. Збережіть таблицю.
4. Знайдіть у таблиці УЧНІ запис за прізвищем Пека П.О.
5. Використайте мета-символи в процесі пошуку записів у таблиці УЧНІ за значенням поля Адреса.
6. Видаліть із таблиці УЧНІ будь-який запис, а потім відновіть його. Збережіть таблицю.
Для учня
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. За значенням якого поля впорядковуються записи за замовчуванням?
2. Як можна здійснити навігацію в таблиці?
3. Як можна змінити шрифт даних у таблиці?
4. Як здійснюється пошук запису в таблиці?
5. Як видаляється запис із таблиці?
6. Які дії слід виконати для додавання нового запису в таблицю?
7. Із якою метою використовуються мета-символи в процесі пошуку записів?
8. Із якою метою і як приховуються поля?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. За значенням якого поля впорядковуються записи за замовчуванням?
2. Як можна здійснити навігацію в таблиці?
3. Як можна змінити шрифт даних у таблиці?
4. Як здійснюється пошук запису в таблиці?
5. Як видаляється запис із таблиці?
6. Які дії слід виконати для додавання нового запису в таблицю?
7. Із якою метою використовуються мета-символи в процесі пошуку записів?
8. Із якою метою і як приховуються поля?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар