Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер, Access 2019.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. На яких рівнях виконується проектування БД?
2. Із якою метою виконується проектування БД на папері?
3. У якому вигляді може бути поданий проект БД?
4. Які основні дії виконуються в процесі логічного проектування БД?
5. Наведіть приклад схеми проекту найпростішої БД?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Основні відомості про СКБД Access. Поняття таблиці, поля, запису. Додавання, видалення, редагування даних у базі.»
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1 Завдання:
1. Завантажити БД Access.
2. У діалоговому вікні MS Access створити нову базу даних.
3. Ввести назву бази даних: Школа_прізвище. (Прізвище кожен пише своє.)
4. Зберегти БД.
2 Завдання:
Виконайте інтерактивну вправу. Перейди за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p948df5e520
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Назвіть основні об'єкти Access 2019.
2. Що розміщено в області Усі об'єкти Access?
3. Як можна відкрити створену БД?
4. Поясніть сутність створення бази даних «із нуля».
5. Які основні дії виконуються на вкладці Створення?
6. Назвіть основні системні вимоги для Access 2019.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар