Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Пройти тестування на тему: «Бази даних в інформаційних системах. Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних.» https://forms.gle/bWnsLVQ8E1VuxYQw8
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області.»
На сьогоднішньому уроці ми ознайомимось із проектування БД, а також дамо визначення поняттям сутність, атрибут, ключ та зв’язок. Розглянемо модель «сутність-зв’язок» предметної області.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: Спроектувати в зошиті таку базу даних: «База даних для мого класу».
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. На яких рівнях виконується проектування БД?
2. Із якою метою виконується проектування БД на папері?
3. У якому вигляді може бути поданий проект БД?
4. Які основні дії виконуються в процесі логічного проектування БД?
5. Наведіть приклад схеми проекту найпростішої БД?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект. Спроектувати в зошиті (доробити) таку базу даних: «База даних для мого класу».
Немає коментарів:
Дописати коментар