Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що називають предметною областю БД?
2. Наведіть приклади властивостей об’єкта смартфон.
3. Як позначають об’єкти в БД?
4. Як БД поділяються за структурою?
5. Які БД називають фактографічними?
6. Наведіть означення БД.
7. Назвіть основні функції СУБД.
8. Поясніть сутність транзакції.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Бази даних в інформаційних системах. Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних.»
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимось із базами даних в інформаційних системах та з моделями подання даних.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: Є шість комп’ютерів об’єднаних в локальну мережу. Один із комп’ютерів – сервер БД. Побудуйте схему зв’язків між комп’ютерами при використанні файл-серверної технології роботи БД. Укажіть на схемі, де опрацьовуються дані з БД
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як ІС класифікуються за способом доступу до БД?
2. Поясніть сутність автономних ІС.
3. Наведіть означення ІС.
4. Яка різниця між клієнт-серверною і файл-серверною ІС?
5. Які існують основні моделі даних у БД?
6. Які типи зв'язків існують між таблицями?
7. Які ключі існують в таблицях БД?
8. У чому полягає забезпечення цілісності даних БД?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект. Підготуватись до тестів.
Немає коментарів:
Дописати коментар