9 клас. 28 Урок. Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків.

Мета: вдосконалити знання учнів із розширених та простих фільтрів, обчисленням підсумків у таблицях Excel. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Як відсортувати дані у порядку зростання?
2. Що таке умовне форматування?
3. У чому полягає сортування даних?
4. Що є першим аргументом логічної функції COUNTIFS?
5. Для чого використовують функцію COUNTIF?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків.»
Сьогодні на уроці ми з вами вдосконалимо знання із застосування простих та розширених фільтрів та обчислення підсумків.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків, за Інструкційною карткою.
     Інструкційна картка.






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. У якому випадку не можна застосувати автоматичний фільтр?
2. У якому випадку доцільно застосовувати розширений фільтр?
3. Опишіть порядок застосування розширеного фільтра.
4. Як у розширеному фільтрі записуються умови (критерії), об’єднані логічною операцією І?
5. Коли доцільно використовувати проміжні підсумки?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар