Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Як відсортувати дані у порядку зростання?
2. Що таке умовне форматування?
3. У чому полягає сортування даних?
4. Що є першим аргументом логічної функції COUNTIFS?
5. Для чого використовують функцію COUNTIF?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків.»
Сьогодні на уроці ми з вами вдосконалимо знання із застосування простих та розширених фільтрів та обчислення підсумків.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків, за Інструкційною карткою.
Інструкційна картка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків, за Інструкційною карткою.
Інструкційна картка.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. У якому випадку не можна застосувати автоматичний фільтр?
2. У якому випадку доцільно застосовувати розширений фільтр?
3. Опишіть порядок застосування розширеного фільтра.
4. Як у розширеному фільтрі записуються умови (критерії), об’єднані логічною операцією І?
5. Коли доцільно використовувати проміжні підсумки?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар