9 клас. 27 Урок. Практична робота №10. Упорядкування даних. Умовне форматування.

Мета: застосувати на практиці знання з упорядкування даних та умовного форматування. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. У чому полягає сортування даних?
2. Як відбувається сортування за даними кількох стовпців?
3. Що таке умовне форматування?
4. Що відбувається, коли правила умовного форматування даних суперечать одне одному?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Практична робота №10. Упорядкування даних. Умовне форматування.»

Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Упорядкування даних. Умовне форматування». 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок. 
Виконайте: Кінотеатр «Україна». Сьогодні перед нами постало проблема – для одного з власників кінотеатру нам потрібно створити електронну таблицю реєстрації користувачів. Створити опрацьовану таблицю, встановити потрібний тим умовного форматування та обрахувати поля з даними. 

5. Фізхвилинка. 
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору. 

6. Підбиття підсумків уроку. 
· мені було незрозуміло…; 
· у мене виникли такі запитання…; 
· я не впорався з такими завданням…; 
· мені сподобалось і я буду використовувати… 

7. Домашнє завдання. 
Повторити конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар