9 клас. 25 Урок. Текстові функції табличного редактора. Практична робота №9. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі.

Мета: ознайомити учнів із текстовими функціями табличного процесора, застосувати на практиці знання з використання логічних, математичних та статистичних функцій. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Яке призначення математичних функцій?
2. Наведіть приклади математичних функцій в Excel.
3. Для чого призначені статистичні функції?
4. Наведіть приклади статистичних функцій в Excel.
5. Наведіть приклад застосування однієї зі статистичних функцій.
6. Наведіть приклад статистичної функції, аргументом якої може бути логічний (умовний) вираз.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Текстові функції табличного редактора. Практична робота №9. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі. »

Сьогодні на уроці ми ознайомимось із текстовими функціями табличного процесора, а також на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі». 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: «Практична робота №9. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі. Є 2 завдання оцінюються кожне по 6б., всі завдання виконати в одному документі але на різних листах.

   Інструкційна картка






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
· мені було незрозуміло…;
· у мене виникли такі запитання…;
· я не впорався з такими завданням…;
· мені сподобалось і я буду використовувати… 

7. Домашнє завдання.
Повторити конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар