9 клас. 21 Урок. Практична робота №7. Абсолютні та мішані посилання.


Мета: застосувати на практиці знання обрахунків використовуючи абсолютні та мішені посилання. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке модифікація?
2. Яких різновидностей буває модифікація?
3. Опишіть абсолютну модифікацію.
4. В чому особливість відносної модифікації?
5. Що це за мішана модифікація?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Практична робота №7. Абсолютні та мішані посилання.»

Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Абсолютні та мішані посилання». 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконайте: «Практична робота №7. «Абсолютні та мішані посилання»» за інструкційною карткою. Є 4 завдання оцінюються кожне по 3б., всі завдання виконати в одному документі але на різних листах.

   Інструкційна картка


5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Яке посилання називають відносним?
2. Як записують абсолютні посилання?
3. Як записують мішані посилання?
4. З чого складається адреса комірки?
5. У яких випадках посилання у формулах повинні бути абсолютними?

7. Домашнє завдання.
Повторити конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар