9 клас. 20 Урок. Абсолютні та мішані посилання.

Мета: познайомити учнів з модифікаціями при копіюванні формул. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, табличний процесор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.

1. Які таблиці в MS Excel називають списком?
2. Як у MS Excel упорядкувати дані за кількома параметрами?
3. Що відбувається з даними списку внаслідок фільтрування?
4. Яка різниця між простим і розширеним фільтром? Наведіть приклади.
5. Наведіть приклади використання функцій бази даних.
6. Чи можна опрацювати дані списку без використання функцій бази даних?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Абсолютні та мішані посилання.»

Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось з модифікаціями при копіюванні формул. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1. Продукти для борщу
Завдання. Розрахувати масу продуктів для приготування борщу в шкільній їдальні як добуток норми їх закладки на кількість порцій.
1) Запустіть програму Excel. Заповніть таблицю за зразком: 


Інструкційна картка.






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке модифікація?
2. Яких різновидностей буває модифікація?
3. Опишіть абсолютну модифікацію.
4. В чому особливість відносної модифікації?
5. Що це за мішана модифікація?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар