· навчальна: перевірити навички пошуку значень у табличній величині;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть алгоритм пошуку найбільшого числа?
2. Які конструкцій використовувалися в оброблених проектах? Для чого вони були потрібні?
3. Або залишилася у вас інформація (отримана на уроці) яка є незрозумілою?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Практична робота №16. Пошук значень у табличній величині.»)
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички пошуку значень у табличній величині.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створіть проект для розв’язування задачі: У багаторядковому текстовому полі міститься час, який показав кожен з учасників змагань вашого навчального закладу з бігу на дистанцію 100 м. Визначте найбільший і найменший час. Визначте, скільки спортсменів показали найбільший час. Чи оновлено на цих змаганнях рекорд вашого навчального закладу?
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар