Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Blender-2.90.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Яким чином можна додати текст?
2. За допомогою якої команди можна вставити текст?
3. У якому режимі відбувається редагування тексту?
4. Які команди є на панелі Рендер?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створюємо зображення за інструкційною карткою. (9 клас. Урок 15. Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг. )
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.
Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг»
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створюємо зображення за інструкційною карткою. (9 клас. Урок 15. Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг. )
Для Учня
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. За допомогою якої клавіши можна зробити рендеринг сцени?
2. Яким чином додається матеріал до об’єкта?
3. В якому режимі можна додати до об’єкта текстуру?
4. Як виставити прозорість об’єкта?
5. Як додати тінь до об’єкта?
7. Домашнє завдання.
Повторити конспект. Тренування в Blender.
Немає коментарів:
Дописати коментар