9 клас. 13 Урок. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.

Мета: ознайомити учнів з вершинами, ребрами та гранями. Засвоїти поняття графічні структури. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Blender-2.90.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які є види прив’язок в Blender?
2. Яким чином можна покрутити сцену?
3. Як можна копіювати об’єкт?
4. Що таке точка трансформації об’єкта?
5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
6. Що таке екструдування?
7. Як згрупувати об’єкти?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.

Сьогодні ми ознайомимось детальніше з вершинами ребрами та гранями, а також із графічними структурами.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створюємо зображення за інструкційною карткою.


  Інструкційна картка

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Назвіть базові об’єкти із сітьовою поверхнею.
2. Як встановити Авто Злиття вершин в Blender?
3. Як можна виділити ребра?
4. За допомогою якого інструмента можна встановити текстуру?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект.

Немає коментарів:

Дописати коментар