9 клас. 11 Урок. Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта.

Мета уроку:
ознайомити учнів з вирівнюванням, обертанням, копіюванням, клонуванням та витягуванням об’єктів. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, антивірусна програма, браузер, Blender-2.90.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Як додати об’єкт на сцену?
2. Яким чином можна покрутити сцену?
3. Як створити вид зверху?
4. За допомогою яких клавіш створюється вид знизу?
5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
6. За допомогою якої комбінації клавіш можна перемістити об’єкт на 5 одиниць по осі Х?
7. Як згрупувати об’єкти?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта. 
Сьогодні ми розглянемо одночасне редагування кількох об’єктів, їх об’єднання та розділення, а також клонування та копіювання об’єкті. Не оминем і такого поняття, як екструдування або витягування об’єктів.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створюємо стілець. 


Інструкційна картка




5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як зберегти модель в Blender?
2. Які є види прив’язок в Blender?
3. Як можна копіювати об’єкт?
4. Що таке точка трансформації об’єкта?
5. Як повернути 3D-курсор в центр перетину координат?
6. Що таке екструдування?
7. Дайте визначення нормалі.

7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект. Практикуємось в Blender.

Немає коментарів:

Дописати коментар