Ознайомити учнів з принципами тривимірної навігації, додаванням тривимірних об’єктів, переміщенням, масштабуванням та групуванням об’єктів. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, антивірусна програма, браузер, Blender-2.90.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Для чого призначена тривимірна графіка?
2. Алгоритм створення тривимірної сцени?
3. Області використання тривимірної графіки?
4. Назвіть недоліки тривимірної графіки.
5. Які програми для 3D моделювання вам відомі?
6. Які дії виконують на етапі підготовки та призначення матеріалів?
7. Назвіть вікна які ми бачимо після завантаження початкової сцени в Blender.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Показ презентації: «Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів.
Сьогодні ми почнемо розглядати аспекти 3D, реалізовані в програмі.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1. Створюємо молот
- Запустіть середовище Blender
- Оберіть створення нового файлу «General»
- Видаліть існуючий об’єкт (куб) обравши його та натиснувши клавішу «X»
- Додайте на сцену об’єкт циліндр. Команда «Додати» - «Сіть» - «Cylinder»
- Розміри X-«1», Y-«1», Z – «5» (Натисніть клавішу «N» (меню трансформації) та введіть відповідні параметри в поле «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «-3.5» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Додайте об’єкт куб. «Додати» - «Сіть» - «Cube»
- Розміри X-«4», Y-«1», Z – «1» (Меню трансформації поля «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «0» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Додайте об’єкт Torus. «Додати» - «Сіть» - «Torus»
- Розміри X-«1», Y-«1», Z – «1» (Меню трансформації поля «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «-9.8» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Обертання X-«90», Y-«90», Z – «0». (Меню трансформації поля «Обертання»)
- Збережіть свій молот «Файл» - «Save As» - «Ваш локальний диск» - «9 клас» - «Ваша персональна папка» - «3D графіка» - «Урок №1 - Молот» (Примітка. Тих папок котрих не вистачає у вказаному шляху варто створити).
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як додати об’єкт на сцену?
2. Яким чином можна покрутити сцену?
3. Як створити вид зверху?
4. За допомогою яких клавіш створюється вид знизу?
5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
6. За допомогою якої комбінації клавіш можна перемістити об’єкт на 5 одиниць по осі Х?
7. Як згрупувати об’єкти?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати конспект. Практикуємось в Blender.
Немає коментарів:
Дописати коментар