Тип уроку: повторення, систематизації й узагальнення вивченого;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які ви знаєте інформаційні процеси?
2. Що таке обчислювальна система?
3. Чи може діяти обчислювальна система без одної із складових?
4. Для чого призначена пам'ять комп'ютера?
5. Які види пам’яті ви знаєте?
6. Який пристрій опрацьовує інформацію?
7. Який пристрій зберігає інформацію?
3. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Налаштування та підтримка роботи операційної системи.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання: Дослідити апаратну складову свого робочого ПК, записати данні в зошит.
1. Центральний процесор
2. HDD
3. Оперативна пам'ять
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку
· Бесіда за питаннями
1. Що таке програмне забезпечення комп'ютера?
2. Що таке системне програмне забезпечення?
3. Які є види системне програмного забезпечення?
4. Які є сервісні програми?
5. Які є транслятори мов програмування?
6. Для чого потрібні програми технічного обслуговування?
7. Що таке операційна система? Які її функції?
8. Які є класифікації операційних систем?
9. Яка структура операційної системи?
7. Домашнє завдання
Опрацювати конспект. Параграф 1.1. Підготуватись до тестової перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар