навчальна: перевірити навички побудови зображень з графічних примітивів;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Повторення раніше вивченого матеріалу.
- Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.
- Опишіть властивості лінії.
- Як у Word 2007 намалювати пряму лінію? Які інструменти для цього використовують?
- Опишіть види ліній, які можна побудувати у Word 2007. Які інструменти для цього використовують?
- Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word 2007.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів.»)
Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Пов. п. 4.6
Немає коментарів:
Дописати коментар