6 клас. 4 Урок . Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

Цілі:
навчальна: удосконалити навички створювати та редагувати векторні та растрові зображення; змінювати формат і налаштовувати параметри зображення для його використання з певною метою;
розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
  1. З якою програмою ми працювали на минулому уроці?
  2. Яке її призначення?
  3. Які її можливості?
  4. Чого ми сьогодні навчились?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Створіть малюнок.
Кожний графічний примітив у текстовому документі створюється окремо, а потім переміщенням, копіюванням, накладанням один на одного створюється графічне зображення.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
  1. Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.
  2. Опишіть властивості лінії.
  3. Як у Word 2007 намалювати пряму лінію? Які інструменти для цього використовують?
  4. Опишіть види ліній, які можна побудувати у Word 2007. Які інструменти для цього використовують?
  5. Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word 2007.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. П. 1.2

Немає коментарів:

Дописати коментар