навчальна: удосконалити навички створювати та редагувати векторні та растрові зображення; змінювати формат і налаштовувати параметри зображення для його використання з певною метою;
розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
- З якою програмою ми працювали на минулому уроці?
- Яке її призначення?
- Які її можливості?
- Чого ми сьогодні навчились?
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Створіть малюнок.
Кожний графічний примітив у текстовому документі створюється окремо, а потім переміщенням, копіюванням, накладанням один на одного створюється графічне зображення.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
- Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.
- Опишіть властивості лінії.
- Як у Word 2007 намалювати пряму лінію? Які інструменти для цього використовують?
- Опишіть види ліній, які можна побудувати у Word 2007. Які інструменти для цього використовують?
- Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word 2007.
Опрацювати вивчений матеріал. П. 1.2
Немає коментарів:
Дописати коментар