· навчальна: перевірити навички розв’язання задачі методом поділу на підзадачі;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Microsoft Office PowerPoint 2007, Scratch 2.0.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Що таке під задачі?
2. Для чого використовують під задачі?
3. Яким чином вони реалізуються в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити проект на створення квадрата, кола і прямокутника з впровадженням під задач.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Мені було незрозуміло…;
2. У мене виникли такі запитання…;
3. Я не впорався з такими завданням…;
4. Мені сподобалось і я буду використовувати…
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар