· навчальна: перевірити навички роботи з вкладеними алгоритмічними структурами повторення та розгалуження;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Microsoft Office PowerPoint 2007, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Опишіть команду «Якщо - то»
2. У чому різниця від команди «Якщо - то - інакше»?
3. Як запрограмувати об'єкта, щоб він рухався при натисканні на клавіші?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.»)
Робота за комп'ютером: Створити проект вивчений на уроці.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар