6 клас. 29 Урок. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Цілі:
· навчальна: познайомити учнів із вкладеними алгоритмічними структурами розгалуження;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Який фрагмент алгоритму називають повним розгалуженням?
2. Який фрагмент алгоритму називають неповним розгалуженням?
3. Під час розв’язування яких задач ви використовували розгалуження?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Написати запропонований Скрипт до будь-якого Виконавцю. Проаналізувати дії Виконавця при виконанні алгоритму.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які розгалуження називають вкладеними?
2. Поясніть виконання такого вкладеного розгалуження:

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Опрацювати пункт 3.3

Немає коментарів:

Дописати коментар