6 клас. 27 Урок. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Цілі:
· навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?
2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?
3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створи проект за продемонстрованим зразком.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які об'єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об'єктів?
2. Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.
3. Як визначити значення властивостей об'єктів у проектах у середовищі Скретч?
4. Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.

7. Домашнє завдання.
Пов. П 3.1

Немає коментарів:

Дописати коментар