навчальна: продовжувати формувати вміння створення подій в середовищі Скретч;
розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Що таке спрайт в середовищі Scratch?
2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch?
3. Як їх можна переглянути?
4. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єктів в середовищі Scratch?
5. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити фон Сцени?
6. Якими способами можна створити новий спрайт в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота 8. Програмне опрацювання події.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створи проект за продемонстрованим зразком.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Закріпити вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар