навчальна: перевірити навички створення програмних об’єктів у середовищі Scratch;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Яким чином видалити існуючого стандартно спрайта?
2. Як можна завантажити власну сцену?
3. Яким чином здійснюється створення власних спрайтів та написання текстів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №7. Створення програмних об’єктів.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створи програмні об’єкти за продемонстрованим зразком.
Для учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар