· навчальна: навчити створювати програмні об’єкти;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
2. Яких властивостей вони можуть набувати?
3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Створення програмних об’єктів.»)
Створити опрацьований проект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Яким чином видалити існуючого стандартно спрайта?
2. Як можна завантажити власну сцену?
3. Яким чином здійснюється створення власних спрайтів та написання текстів?
7. Домашнє завдання.
Проаналізувати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар