· навчальна: сформувати поняття про об’єкт у програмуванні та познайомити з властивостями, що можуть набувати об’єкти;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які об'єкти в середовищі Scratch ви знаєте?
2. Які властивості об'єктів середовища Scratch ви знаєте?
3. Які дії можна виконувати над об'єктами в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1. Увімкнути Scratch 2.0.
2. Додати виконавців.
3. Змініть сцену.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке спрайти в середовищі Scratch?
2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch? Як їх можна переглянути?
3. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch?
4. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити тло Сцени?
5. Якими способами можна створити новий спрайт у середовищі Scratch?
7. Домашнє завдання.
Проаналізувати § 3.1, ст. 89-92
Немає коментарів:
Дописати коментар