· навчальна: познайомити з видами зображень їх форматами та програмним забезпеченням для створення цифрових зображень;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Наведіть приклади графічних зображень.
2. Що таке комп’ютерна графіка? Назвіть її види.
3. Наведіть приклади використання комп’ютерної графіки в різних сферах діяльності людини.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.»)
Сьогодні на уроці ми будемо розглядати які існують типи зображень, їх розширення та які програми допоможуть нам створити потрібне зображення.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
1. Відкрийте папку «6 клас – Графіка», яка знаходить на робочому столі.
2. Визначіть формат зображень котрі там знаходяться
3. Запишіть в зошит результат
001 – формат
002 - формат
003 - формат
004 - формат
005 – формат
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке графічний формат? Які графічні формати вам відомі?
2. Назвіть характеристики растрового зображення.
3. Який принцип подання зображення у векторних файлах?
4. Назвіть типи графічних редакторів.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до тестової перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар