навчальна: дати уявлення про анімаційні ефекти, сформувати навички застосування анімаційних ефектів до об’єктів на слайдах;
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Microsoft Office PowerPoint 2019.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Для додавання об'єктів призначений покажчики місця заповнення на слайді?
- Як можна замінити зображення, розміщене на слайді?
- Як вставити векторний графічний примітив на слайд презентації?
- Які операції можна виконувати над об'єктами на слайді? Як це зробити?
- Які значення властивостей текстових і графічних об'єктів можна змінювати?
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1 завдання. Інтерактивне завдання.
Завдання можна виконати в Інтернеті за адресою: https://learningapps.org/watch?v=pvh2rny0v17
2 завдання. Створюємо презентацію за прикладом. Матеріали у додатках.
Додаткові матеріали
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Проаналізувати § 2.3, ст. 66-71 Готуємось до практичної роботи.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
- З якою метою додаються анімаційні ефекти до об'єктів на слайдах комп'ютерної презентації?
- Які існують групи ефектів анімації для об'єктів слайдів?
- Що відбувається з об'єктами, до яких додано анімаційні ефекти різних груп, під час відтворення ефектів?
- Як додати перший ефект анімації до об'єкта слайда?
- Як додати другий і наступні ефекти анімації до об'єкта?
Проаналізувати § 2.3, ст. 66-71 Готуємось до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар