6 клас. 11 Урок. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

Мета:
навчальна: познайомити з програмним забезпеченням для створення й відтворення комп’ютерних презентацій та частковим функціоналом;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Microsoft Office PowerPoint 2019.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Які технічні засоби використовувались у вас на заняттях?
2. Які мультимедійні пристрої ви знаєте?
3. Які засоби для ілюстрації розповіді про екскурсію ви б використали? Як би ви назвали цей захід?
4. Яка структура вікна Microsoft Office Word 2019?
5. Що таке файл? Що таке тип (формат) файлу? Які формати текстових і графічних файлів ви знаєте?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1. Відкрийте файл презентації «Робочий стіл» – «6 клас - Збереження презентації» – «Презетація.pptx»
2. Збережіть презентацію у файлі у форматі єдиного HTML-файлу у власній папці. Відкрийте збережений файл у вікні браузера.
3. Порівняйте, чи відрізняється відображення презентації у вікні браузера і у вікні PowerPoint 2019.
4. Зробіть поточним п’ятий слайд презентації у вікні PowerPoint 2019.
5. Збережіть слайд у файлі з тим самим іменем у форматі JPG у власній папці.
6. Відкрийте збережений файл подвійним клацанням на його значку

   Матеріали до уроку.






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке презентація?
2. Які друковані та технічні засоби використовували раніше під час проведення презентацій?
3. Які засоби для проведення презентації використовують зараз?
4. Що таке комп’ютерна презентація?
5. Як називаються програми для створення комп’ютерних презентацій? До якого виду програм вони відносяться?
6. Які види комп’ютерних презентацій ви знаєте? Поясніть, у чому між ними відмінність

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар