Навчальна. Вдосконалити вміння та практичні навички складати та виконувати алгоритми з розгалуженнями,у визначеному навчальному середовищі.
Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
Виховна. Виховувати відповідальність за результати власної діяльності та поведінки; формувати навички роботи в групах
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які два види розгалуження використовують в алгоритмах?
2. Як виконується кожний з них?
3. Чим характерне розгалуження як фрагмент алгоритму?
4. Чим відрізняється лінійний фрагмент алгоритм від розгалуження?
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.»
4. Засвоєння нових знань.
Робота з комп'ютером: презентації: «Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.»
Робота з комп'ютером: презентації: «Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.»
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що Вам не зрозуміло?
2. Що здалося складним?
3. Що найбільше сподобалося?
4. Що запам’яталося?
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчені матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар