- навчальна: сформувати уявлення про види сучасних персональних комп’ютерів, учити розрізняти їх; з’ясувати переваги та недоліки кожного виду;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу. (Кросворд.)
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.»)
Розгляньте комп’ютери нашого комп’ютерного кабінету. Як ви вважаєте, чи бувають якісь ще види комп’ютерів? Якщо так – то які саме? Це й буде темою нашого сьогоднішнього уроку.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Перейти на сайти по посиланню і виконати завдання.
https://learningapps.org/watch?v=phedh0h8a
https://learningapps.org/display?v=pm8d3z0yn
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
- Які ви знаєте види персональних комп'ютерів?
- На які види поділяються стаціонарні персональні комп'ютери?
- Які є види портативних комп'ютерів?
- Для яких цілей використовують портативні комп'ютери?
п.1.3
Немає коментарів:
Дописати коментар