· навчальна: перевірити навички реалізації лінійних алгоритмів у середовищі Scratch;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке лінійний алгоритм?
2. Наведіть приклади алгоритмів, які ви вивчали на уроках математики.
3. Наведіть приклад алгоритму приготування піци.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі Scratch »)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі Scratch
1 завдання.
Створити прямокутник
Кроки ширина - 50
Кроки висота - 80
Товщина лінії - 6
2 завдання.
Створити трикутник
Кроки - 100
Товщина лінії - 4
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Мені було незрозуміло ...;
2. У мене виникли такі питання ...;
3. Я не впорався з подібним завданням ...;
4. Мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Створити прямокутник
Кроки ширина - 50
Кроки висота - 80
Товщина лінії - 6
2 завдання.
Створити трикутник
Кроки - 100
Товщина лінії - 4
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Мені було незрозуміло ...;
2. У мене виникли такі питання ...;
3. Я не впорався з подібним завданням ...;
4. Мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар