навчальна: навчити складати лінійні алгоритми для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Як створюються алгоритми?
2. Що таке висловлювання?
3. Що таке сцена?
4. Як називається виконавець в програмі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Лінійні алгоритми.»)
Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо за комп'ютером : Завдання. Внеси зміни у проект, щоб на сцені відбувались такі події. (Слайд 12.)
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
2. Чи для всіх об'єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
3. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
4. Як об'єкти у проекті, складеному в середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо за комп'ютером : Завдання. Внеси зміни у проект, щоб на сцені відбувались такі події. (Слайд 12.)
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
2. Чи для всіх об'єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
3. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
4. Як об'єкти у проекті, складеному в середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар