· навчальна: ознайомити учнів з середовищем описання алгоритмів Scratch;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Що таке алгоритм?
2. Важлівій порядок запису команд в алгорітмі?
3. Яким сказане від подається команда?
4. Склади алгоритм поливання вазонів вдома.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
А. Працюємо за комп'ютером : Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p3djmwhz501
Б.Практичне завдання. Складіть представлений проект програми. По завершенню запустіть на виконання.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як називається програма з якою ми познайомилися?
2. Що таке сцена?
3. Як називається виконавець в програмі Scratch?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар