· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Якими способами можна подавати повідомлення?
2. Як людина сприймає повідомлення?
3. Що таке інформація?
4. Що таке інформаційна система?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Апаратна і програмна складові інформаційної системи.»)
Минулого уроку ми говорили про інформацію та інформаційні системи. Сьогодні ми заглибимось в тему інформаційних систем та розберемо її апаратну та програмну складову.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Тренажер на клавіатурі: «Соло на клавиатуре».
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. З яких частин складається інформаційна система?
2. Назвіть складові апаратної чистини.
3. Назвіть частини програмної складової.
7. Домашнє завдання.
П. 1.4 Підготуватися до тестів
Немає коментарів:
Дописати коментар