5 клас. 17 Урок. Введення, редагування та форматування символів і абзаців.

Цілі:
навчальна: познайомити з можливостями текстового процесора при роботі з текстовими даними, а саме редагування та форматування;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
  1. Яким чином додати в документ фігуру?
  2. Що означає зелений маркер в фігур?
  3. Як створити схему?
  4. Як видалити символи, які знаходяться правіше курсору?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Введення, редагування та форматування символів і абзаців.»)

— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок. 
Введіть текст в програмі microsoft office word  (слайд 51) та відредагуйте за прикладом. 


5. Фізхвилинка. 
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору. 

6. Підбиття підсумків уроку. 
  1. Що таке шрифт?
  2. З якими шрифтами ви працювали на уроці?
  3. Як змінити розмір тексту?
  4. Як змінити забарвлення окремої літери?
7. Домашнє завдання. 
П. 3.2 Підготуватися до практичної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар