навчальна: познайомити з можливостями текстового процесора при роботі з текстовими даними, а саме редагування та форматування;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Яким чином додати в документ фігуру?
- Що означає зелений маркер в фігур?
- Як створити схему?
- Як видалити символи, які знаходяться правіше курсору?
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Введення, редагування та форматування символів і абзаців.»)
— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Введіть текст в програмі microsoft office word (слайд 51) та відредагуйте за прикладом.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
- Що таке шрифт?
- З якими шрифтами ви працювали на уроці?
- Як змінити розмір тексту?
- Як змінити забарвлення окремої літери?
7. Домашнє завдання.
П. 3.2 Підготуватися до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар