5 клас. 12 Урок. Практична робота №3. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Цілі:
навчальна: навчити зберегти веб-сторінку, текст, зображення, дані з Інтернету;
розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Гра «лови помилку»
На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються картками, здійснюють взаємоперевірку.
1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.
2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.
3. Зображення, папка, фрагмент тексту.
4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.
5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.

3. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №3. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.») 

— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст? 
— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).
— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.
— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.
Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
Завантаження даних з Інтернету.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
Під час виконання практичної роботи:
1. Що сьогодні дізналися нового?
2. Чого навчилися?
3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
4. Чи виникали труднощі?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал отриманий на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар