навчальна: навчити зберегти веб-сторінку, текст, зображення, дані з Інтернету;
розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Гра «лови помилку»
На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються картками, здійснюють взаємоперевірку.
1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.
2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.
3. Зображення, папка, фрагмент тексту.
4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.
5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №3. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.»)
— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст?
— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями). — А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.
— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.
Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
Завантаження даних з Інтернету.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Під час виконання практичної роботи:
1. Що сьогодні дізналися нового?
2. Чого навчилися?
3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
4. Чи виникали труднощі?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал отриманий на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар