навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити шукати інформацію в мережі Інтернет відповідно до поставлених потреб;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке комп’ютерна мережа?
2. Скільки комп’ютерів вперше утворили мережу?
3. Навіщо використовується мережа?
4. Що таке локальна мережа?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Пошук інформації в Інтернеті.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
1. Користуючись простим пошуком браузера Google Chrome, знайди адресу Ужгородського замку.
2. Користуючись Вікіпедією (http://uk.wikipedia.org), дізнайся, де знаходиться краєзнавчий музей м, Ужгорода.
3. Розглянь зображення Ужгородського замку і костелу Святого Юрія через пошук зображень. Для цього обери в результатах пошуку посилання Зображення. До яких архітектурних стилів належить кожна архітектурна споруда?
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Під час виконання практичної роботи:
1. Що таке браузер?
2. Що таке сайт та веб-сторінка? Яка між ними різниця?
3. Як називаються слова, по яких здійснюється пошук?
4. Що таке гіперпосилання?
5. Які Ви знаєте пошукові сайти?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал отриманий на уроці. П. 2.2
Немає коментарів:
Дописати коментар