• розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
• виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Як ви розумієте поняття «інформація», «повідомлення»?
2. Які органи чуття має людина? Для чого вона використовує кожний з них?
3. Яка відмінність між звуком і літерою, між звуком і нотою, між числом і цифрою?
4. Ви прочитали умову математичної задачі. Що ви робите далі, щоб отримати відповідь?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.»)
Повідомлення – це коротка інформація, яку ми можемо отримати з навколишнього світу (в тому й числі від оточуючих нас людей, тварин і так далі). Відомо, що одне й теж повідомлення можна подати різними способами. Спробуймо зробити це. Подаймо повідомлення «Сьогодні йде дощ»
Інформація - це відомості, нові знання, які одержує людина.
Процес – це послідовність взаємопов’язаних дій, щотривають протягом певного часу.
Інформаційні процеси – це процеси зберігання, передавання,
А якщо говорити саме про комп’ютер та інформатику то тут всі пристрої призначені, щоб зберігати, передавати, опрацьовувати і шукати інформацію. А сукупність цих технічних пристроїв утворює інформаційну систему.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Відгадування декількох ребусів, які допоможуть нам зрозуміти про що була мова. (Слайд26-30).
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що містять повідомлення?
2. Якими способами можна подавати повідомлення?
З. Як людина сприймає повідомлення?
4. Що таке інформація?
5. Чому для людини важлива інформація?
6. Для чого людина зберігає повідомлення?
7. Які носії повідомлень ви використовуєте?
8. Хто і кому може передавати повідомлення?
9. Для чого людина шукає повідомлення?
7. Домашнє завдання.
Повторити основні поняття, п.1.1, 1.2 Готуємся до тестів.
Інформація - це відомості, нові знання, які одержує людина.
Процес – це послідовність взаємопов’язаних дій, щотривають протягом певного часу.
Інформаційні процеси – це процеси зберігання, передавання,
А якщо говорити саме про комп’ютер та інформатику то тут всі пристрої призначені, щоб зберігати, передавати, опрацьовувати і шукати інформацію. А сукупність цих технічних пристроїв утворює інформаційну систему.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Відгадування декількох ребусів, які допоможуть нам зрозуміти про що була мова. (Слайд26-30).
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що містять повідомлення?
2. Якими способами можна подавати повідомлення?
З. Як людина сприймає повідомлення?
4. Що таке інформація?
5. Чому для людини важлива інформація?
6. Для чого людина зберігає повідомлення?
7. Які носії повідомлень ви використовуєте?
8. Хто і кому може передавати повідомлення?
9. Для чого людина шукає повідомлення?
7. Домашнє завдання.
Повторити основні поняття, п.1.1, 1.2 Готуємся до тестів.
Немає коментарів:
Дописати коментар