· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати мережу Інтернет в навчальних цілях;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке електронна пошта?
2. Яка роль поштового сервера під час створення та використання електронної поштової скриньки?
3. Із чого складається адреса електронної поштової скриньки?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
3. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні ми попрацюємо в Інтернеті в навчальних цілях.
Перегляд презентації: «Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.»
4. Фізхвилинка.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
5. Засвоєння нових знань.
Робота за комп'ютером: Відвідаємо сайт «Дуо» за посиланням: www.duolingo.com
ПРИКЛАД.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
7. Підбиття підсумків.
1. Чим може бути для нас корисний Інтернет?
2. Які матеріали можна там знайти?
3. Чи можна за допомогою мережі Інтернет вивчити якийсь предмет на перед?
Немає коментарів:
Дописати коментар