навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати висловлювання істинного та хибного характеру;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratсh
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Хто може виконувати алгоритми?
2. Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?
3. Які існують способи подання алгоритмів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні ми поговоримо на тему правди та брехні, яка існує в інформатиці і не тільки.
Правдиві висловлювання називаються ІСТИННИМИ, а неправдиві висловлювання називаються ХИБНИМИ
Висловлювання - це речення, що містить твердження про певний об’єкт або про зв’язки між об'єктами і якому можна надати значення «істина» або «хибне»
Перегляд презентації: «Умови»
4. Фізхвилинка.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
5. Засвоєння нових знань.
Робота за комп'ютером: Створити вивчений проект.
6. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
7. Підбиття підсумків.
1. Що таке висловлювання?
2. Наведіть приклад істинного висловлювання.
3. Неведіть приклад хибного висловлювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар