· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, навчити учнів користуватися безпечно інтернетом;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: операційна система, локальна мережа, браузер, підключення до мережі Internet.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Бесіда на тему: «Моя власність. Що мені належить».
1. Що мені належить?
2. Вашу власність забирають…
· Це приємно?
· Що робити?
3. А що створюєш ти?
3. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні ми поговоримо про авторське право. Авторські права — це набір прав, які дозволяють авторам літературних, мистецьких та наукових творів отримати соціальні блага від результатів своєї творчої діяльності.
Перегляд презентації: «Чому важливо бути чесним. »
4. Фізхвилинка.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
5. Засвоєння нових знань.
Практична робота за комп’ютерами (інтерактивні вправи в онлайн-середовищі LearningApps).
https://learningapps.org/display?v=py3m7kync21
4. Фізхвилинка.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
5. Засвоєння нових знань.
Практична робота за комп’ютерами (інтерактивні вправи в онлайн-середовищі LearningApps).
https://learningapps.org/display?v=py3m7kync21
6. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
7. Підбиття підсумків.
Гра «Продовжіть речення»
1. Найбільше мене вразило на уроці…
2. Найбільше сподобалось…
3. Вдавалось найскладніше…
Немає коментарів:
Дописати коментар