навчальна: формувати вміння створення лінійних алгоритмів (рух об’єктів).;
розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 3.18.1
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що вивчили на минулому уроці?
2. З якими командами Рудого кота ви ознайомились?
3. Чого навчились під час роботи за комп’ютером?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Алгоритм руху у середовищі Scratch.)
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з програмою Scratch 3. Завдання. Папуга.
Склади алгоритм, у якому папуга летить, махаючи крилами. Скористайся ідеєю на малюнку. Дій за інструкцією.
Видали виконавця кота й додай виконавця папугу з бібліотеки зображень Тварини.
Визнач, як папуга має переміщуватись сценою та «махати» крилами.
Створіть програму.
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які команди руху використовують в алгоритмах у середовищі Скретч;
2. Як виконавець може повертатись на сцені;
3. Які команди варто застосовувати в алгоритмах, де виконавці наближаються до межі сцени;
4. Як використовувати команду Чекати.
Немає коментарів:
Дописати коментар