Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Яка інформація, під час літніх канікул, вам найбільше запам’яталась?
2. На скільки вона була для вас важлива?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Роль інформації в житті людини. Значення інформації.»)
Сьогодні на уроці ми з визначимось наскільки важлива для людей є інформація й визначимо її роль в житті.
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з інтерактивними завданнями:
Завдання 1 – https://learningapps.org/watch?v=pddtav3rj20
Завдання 2 – https://learningapps.org/watch?v=piawicr2320
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Ромашка Блума:
1. Просте питання. (Що?, Де?, Як?) Як інформація може знадобитись в житті?
2. Інтерпретуюче питання. (Чому?) Чому нестача інформації може негативно вплинути на життя?
3. Практичне питання. (Як ми можемо …?) Як ми можемо використовувати неповну інформацію в житті?
4. Оціночне питання. (Порівняння). Порівняй успіх людей котрі використовують повну та неповну інформацію?
5. Творче питання. (З часткою «б») Що було б якби люди перестали отримувати інформацію?
6. Уточнююче питання. (Наскільки я зрозумів …) Наскільки ви зрозуміли важливість інформації в житті людини?
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з інтерактивними завданнями:
Завдання 1 – https://learningapps.org/watch?v=pddtav3rj20
Завдання 2 – https://learningapps.org/watch?v=piawicr2320
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Ромашка Блума:
1. Просте питання. (Що?, Де?, Як?) Як інформація може знадобитись в житті?
2. Інтерпретуюче питання. (Чому?) Чому нестача інформації може негативно вплинути на життя?
3. Практичне питання. (Як ми можемо …?) Як ми можемо використовувати неповну інформацію в житті?
4. Оціночне питання. (Порівняння). Порівняй успіх людей котрі використовують повну та неповну інформацію?
5. Творче питання. (З часткою «б») Що було б якби люди перестали отримувати інформацію?
6. Уточнююче питання. (Наскільки я зрозумів …) Наскільки ви зрозуміли важливість інформації в житті людини?
Немає коментарів:
Дописати коментар