навчальна: сформувати уявлення про алгоритми та виконавців алгоритмів; навчити виконувати прості алгоритми та складати алгоритми за прикладом;
складає план дій, що приводить до заданої мети;
розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Як можна назвати послідовність дій, яку виконували діти?
2. Що таке алгоритм?
3. Хто був виконавцем цього алгоритму?
4. Чи міг би його виконати хтось інший (не людина)?
5. Наведіть приклади алгоритмів (із власного досвіду).
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані План дій, інструкція, команда. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.)
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1. Посади дерево. Виконання актуалізаційного інтерактивного завдання за посиланням:
« https://learningapps.org/view1113073»
Завдання 2. Команди. Виконання актуалізаційного інтерактивного завдання за посиланням:
« https://learningapps.org/view8332779 »
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Гра «Так чи ні»
1. Алгоритм — це послідовність команд.
2. Виконавцем завжди виступає той, хто склав алгоритм.
3. Виконавцем може бути комп’ютер.
4. Один алгоритм можна виконати декілька разів.
5. Виконавець може відмовитися виконувати команду.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1. Посади дерево. Виконання актуалізаційного інтерактивного завдання за посиланням:
« https://learningapps.org/view1113073»
Завдання 2. Команди. Виконання актуалізаційного інтерактивного завдання за посиланням:
« https://learningapps.org/view8332779 »
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Гра «Так чи ні»
1. Алгоритм — це послідовність команд.
2. Виконавцем завжди виступає той, хто склав алгоритм.
3. Виконавцем може бути комп’ютер.
4. Один алгоритм можна виконати декілька разів.
5. Виконавець може відмовитися виконувати команду.
Немає коментарів:
Дописати коментар