3 клас. 12 Урок. Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування).

Мета: актуалізувати знання учнів про приватну та публічну інформацію; оговорити, яким чином відбувається захист приватної інформації, познайомити з поняттям «конфіденційність», «інтелектуальна власність», наслідками та ризиками використання плагіату (списування); розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які сумнівні ситуації можуть траплятись у реальному житті? Розкажіть, як у них діяти?
2. Чому важливо бути обачним у віртуальному світі?
3. До яких наслідків може призводити людська необачність?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування).»)

На сьогоднішньому уроці ми з вами:
  • пригадаємо, що таке конфіденційність, приватність, авторське право;
  • визначимо, чому ці поняття так важливі;
  • дослідимо, які наслідки можуть бути, якщо порушувати авторські права (у тому числі в школі).
3. Фізхвилинка.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1. Відшукайте відео в мережі Інтернет за ключовими словами - Що таке авторське право? Пригоди Тимура
2. Переглянь навчальне відео, збережи посилання на нього в закладки браузера у теку «Корисно».

5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
Вправа «Ранець – м'ясорубка – кошик».

Немає коментарів:

Дописати коментар