Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке репутація? Чому вона так важлива?
2. Як булінг пов’язаний з репутацією?
3. Розкажіть, що таке «цифровий слід». Чому важливо дбати про репутацію свого «цифрового портрету»?
4. Потрапивши на невідомий інтернет-ресурс, як визначити, що можна довіряти інформації на ньому?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.»)
На сьогоднішньому уроці ми з вами:
- оговоримо сумнівні ситуації котрі можуть виникати з вам у житті та мережі Інтернет;
- визначимо, як діяти в таких ситуаціях;
- дізнаємось про джерела допомоги в тривожних і прикрих ситуаціях.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Відшукайте інформацію за ключовими словами:
- Мене ображають, що робити?
- Телефонне переслідування
- Булінг у школі, що робити? (поради дітям)
- Погрози на телефон, як діяти?
- Ознайомся з інформацією, котру ти відшукав та збережи найбільш корисні поради в закладки браузера у теку «Поради для мене».
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Вправа «Емоційна ромашка».
Немає коментарів:
Дописати коментар