3 клас. 11 Урок. Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.

Мета: сформувати розуміння учнів, що ряд ситуацій можуть бути потенційно небезпечними; розвивати логічне мислення; формувати вміння критично оцінювати інформацію, навчати аналізувати i робити висновки, побудувати моделі адекватної поведінки реагування в сумнівних ситуаціях; виховувати відповідальність за свої дії, інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке репутація? Чому вона так важлива?
2. Як булінг пов’язаний з репутацією?
3. Розкажіть, що таке «цифровий слід». Чому важливо дбати про репутацію свого «цифрового портрету»?
4. Потрапивши на невідомий інтернет-ресурс, як визначити, що можна довіряти інформації на ньому?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.»)
 
На сьогоднішньому уроці ми з вами:
  • оговоримо сумнівні ситуації котрі можуть виникати з вам у житті та мережі Інтернет;
  • визначимо, як діяти в таких ситуаціях;
  • дізнаємось про джерела допомоги в тривожних і прикрих ситуаціях.
3. Фізхвилинка.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Відшукайте інформацію за ключовими словами:
  • Мене ображають, що робити?
  • Телефонне переслідування
  • Булінг у школі, що робити? (поради дітям)
  • Погрози на телефон, як діяти?
  • Ознайомся з інформацією, котру ти відшукав та збережи найбільш корисні поради в закладки браузера у теку «Поради для мене».
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
Вправа «Емоційна ромашка».

Немає коментарів:

Дописати коментар