розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- З чого складається комп’ютер?
- Як правильно тримати мишку?
- Які комп’ютери ви ще знаєте?
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Які пристрої я використовую для роботи з відео та зображеннями?»)
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Пристрої та їх назви.
Виконай вправу Пристрої та їх назви. У ній з’єднуй зображення пристрою з його назвою. Для цього перемісти планку з назвою на відповідний малюнок. Якщо ти працюєш із мишею, то дію переміщення виконуй так: вибери предмет, натисни ліву кнопку миші й, утримуючи її натиснутою, рухай по килимку. У потрібному місці кнопку відпусти.
Посилання: https://learningapps.org/watch?v=p9hcjm2qa18
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які комп’ютерні пристрої є у твоєму класі?
2. Як вони під’єднані до комп’ютера?
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Пристрої та їх назви.
Виконай вправу Пристрої та їх назви. У ній з’єднуй зображення пристрою з його назвою. Для цього перемісти планку з назвою на відповідний малюнок. Якщо ти працюєш із мишею, то дію переміщення виконуй так: вибери предмет, натисни ліву кнопку миші й, утримуючи її натиснутою, рухай по килимку. У потрібному місці кнопку відпусти.
Посилання: https://learningapps.org/watch?v=p9hcjm2qa18
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які комп’ютерні пристрої є у твоєму класі?
2. Як вони під’єднані до комп’ютера?
Немає коментарів:
Дописати коментар