2 клас. 17 Урок. Чому я маю навчатися працювати з графічним редактором?

Мета: формувати предметні компетентності: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми;

розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, GCompris, Tux Paint.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Як використовують меню?
2. Із чого складається меню?
3. Яким буває комп’ютерне меню?
4. Як обрати елемент меню в комп’ютерній програмі?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Чому я маю навчатися працювати з графічним редактором?») 

3. Фізхвилинка.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Розмальовки на порталі Пустунчик. Перейдіть за посиланням: https://pustunchik.ua/ua/games/coloring . Розмалюйте малюнок який вам сподобався.

5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
  1. Яку програму використовують для створення та зміни малюнків?
  2. Які інструменти є у вікні графічного редактора?
  3. Як створити новий малюнок у графічному редакторі тукс пейнт?

Немає коментарів:

Дописати коментар