· навчальна - познайомити учнів з об’єктами Робочого стола комп’ютера, навчити керувати вказівником миші, знаходити об’єкти Робочого стола;
· розвивальна - розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам’ять, увагу, предметне сприйняття;
· виховна – виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за комп’ютером, вчити дотримуватись самодисципліни, бережливо ставитись до комп’ютерної техніки; прищеплювати навички дотримання правил роботи за комп’ютером.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Як розрізняти об’єкти?
2. Як порівнювати між собою об’єкти?
3. Чи можна об’єднувати об’єкти в групи?
4. Чи всі об’єкти можна впорядковувати?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Які середовища існують для об’єктів?»)
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання. Гра «Пазли»
1. 3 допомогою вчителя або вчительки відкрий пазли «Сервірування стола».
2. Переміщуй мишею або рукою пазли так, як ти це робиш зі звичайними паперовими пазлами, щоб отримати потрібне зображення.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1195bca28593
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
Розгадай кросворд.
Немає коментарів:
Дописати коментар