- ознайомлення з комп’ютером та іншими пристроями для роботи з інформацією;
- формування умінь та навичок вмикання та вимикання комп’ютера та інших пристроїв;
- розвиток уважності, пам'яті, логічного мислення;
- виховання організованості, формування умінь організовувати своє робоче місце;
- виховання інтересу до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які комп’ютерні пристрої є у твоєму класі?
2. Як вони під’єднані до комп’ютера?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Яким буває папір та пристрої для роботи з ним?»)
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Сходинки до Інформатики «Кіт риболов»
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як використовують папір твої рідні?
2. Який принтер є в класі, у якому ти навчаєшся?
3. Чим він подібний до намальованого у книзі?
4. Чи можна надрукувати на принтері кольоровий текст?
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Сходинки до Інформатики «Кіт риболов»
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як використовують папір твої рідні?
2. Який принтер є в класі, у якому ти навчаєшся?
3. Чим він подібний до намальованого у книзі?
4. Чи можна надрукувати на принтері кольоровий текст?
Немає коментарів:
Дописати коментар